Harmonie Eendracht Dronten

Het orkest van Dronten

Speel mee in het orkest van Dronten

We zijn op zoek naar jou!

Een hobby met klank

voor iedereen

Welkom bij de muziekvereniging van Dronten

Harmonie Eendracht Dronten

Muziek maken is heel leuk en ontspannend. Een mooie hobby, zeker als in orkestvorm  muziek gaat maken! Harmonie Eendracht is het harmonieorkest voor Dronten en omgeving. Met veelal lokale optredens en afwisselende concerten.

We zijn op zoek naar jou!

Heb je in het verleden een blaasinstrument bespeeld en dit weer wil oppakken? Of overweeg je om een instrument te gaan bespelen? Dit is je kans voor een leuke hobby! Eendracht is een warm bad voor iedere muzikant. Voor elk speelniveau is er plaats. Ben je een ervaren speler, dan schuif je lekker aan. Denk je dat je niveau te laag is, dan helpen we je! Iedereen is welkom. Daarnaast is het mogelijk om via Eendracht extra voordelig muziek(bij)les te krijgen bij De Meerpaal.

In ons orkest kun je de volgende instrumenten bespelen:

Koperinstrument:

• (Bas)gitaar
  • Piano / synthesizer
  • Contrabas

Geen eigen instrument? Die hebben we voor jou!

Wanneer je geen eigen instrument hebt, is het niet nodig om er eerst zelf één aan te schaffen. Harmonie Eendracht heeft een ruime voorraad aan muziekinstrumenten die je in bruikleen mag bespelen.

Kom langs om te kijken

Ben je geïnteresseerd en wil je graag een keer komen kijken? Kom gerust langs op één van onze wekelijkse muziekrepetities. Proef de sfeer of speel eventueel gelijk mee in het orkest. Elke dinsdagavond repeteren wij in het Ichthus College aan de Jupiterweg 25 in Dronten.

Jeugdorkest JOE (19:00 – 19:30)
Harmonieorkest HED (19:45 – 22:00, incl pauze om 21:00)

Stokje overgenomen

Zo na een week genieten wij nog steeds na van het Nieuwjaarsconcert in de Meerpaal. Samen met Maris Sonores uit Biddinghuizen en Amor Musae uit Swifterbant vormden we één groot orkest. Voor ons als harmonie het eerste concert met de nieuwe dirigent. Op 1 november 2023...