Voorjaarsconcert zaterdag 9 april om 19:30 uur

Kercentrum De Ark, De Oost 54 te Dronten

PosterMagic2016xlJohn NegenkerkenGoochelaar John Negenkerken komt naar Dronten om het voorjaarsconcert van harmonieorkest Eendracht met magie aan elkaar te toveren. Met diverse trucs zal hij de verschillende muziekstukken van het Drontense orkest aan elkaar presenteren.

Harmonie Eendracht Dronten is al enkele weken druk bezig met de voorbereidingen voor het jaarlijkse concert. Dit jaar gehouden op zaterdag 9 april in kerkcentrum De Ark, aan De Oost 54 in Dronten.

Naast de goochelaar heeft Eendracht nog een gastoptreden van de Drontense band Suits Off. Om 19:30 uur opent de band het concert ‘It’s a kind of magic’ van Queen. Aansluitend zal het orkest starten met het beroemde werk ‘Free World Fantasy’. Een titel wat in de huidige wereld ver te zoeken is.

De hele show is een afwisseling van verschillende muziekstijlen, onder leiding van dirigent Jan Maat. Een mars, een hymne, filmmuziek van Frozen, meezingmuziek als ‘You’ll never walk alone’, een medley van Eric Clapton en echte concertmuziek. Ook de jongste jeugd in het jeugdorkest heeft haar aandeel.

De donateurs van de muziekvereniging hebben inmiddels een vrijkaart ontvangen om gratis dit concert te komen bezoeken. De overige belangstellenden betalen bij entree een toegangsprijs van vijf euro.