Gelukkig mogen wij ook dit jaar weer meedoen met de Rabo ClubSupport actie! Door Corona hebben wij ons dit jaar maar weinig kunnen laten zien in de gemeente Dronten, maar toch zijn we alweer een poosje aan het repeteren en daar zijn we heel blij mee! Zo bereiden wij ons vast voor, voor als we onszelf weer aan u kunnen presenteren. Wij kijken hiernaar uit! Ook is er nu veel aandacht voor nieuwe jeugdleden. Met uw stem sponsort u onze harmonie en daarmee kunnen wij studie-instrumenten aanschaffen voor de jeugd. Die zijn gemaakt van kunststof en makkelijk in gebruik. Met name voor het scholenproject, waar meerdere kinderen tegelijk aan mee doen, zijn deze instrumenten een uitkomst! Daarom kunnen we uw stem goed gebruiken!

Bent u lid van de Rabobank? Stem dan nu direct in de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport

Namens alle leden van Harmonie Eendracht alvast heel erg bedankt voor uw support!